Nomia
Bogføring og Lønadministration

Let og digital bogføring

Ønsker du også hjælp med din bogføring? Siden 2011 har vi samarbejdet med Nomia, der tilbyder din virksomhed en række automatiserede bogførings-processer, der letter din hverdag samt gør økonomien mere overskuelig og forståelig.

Vores samarbejde med Nomia gør det muligt for os at tilbyde digitaliserede løsninger hvad angår den daglige administration – særligt i forhold til bogføring, men også interim assistance, likviditetsstyring, lønadministration, investering, moms og meget andet.

Disse opgaver indenfor bogføring, tager Nomia sig bl.a. af

  • Udarbejdelse af finansbogholderiet
  • Udarbejdelse af regnskab – herunder indtægter, udgifter, aktiver og passiver
  • Opstart af bogføringsproceduren
  • Løbende hjælp med bogføring af bilag og moms
  • Lønregnskab
  • Og meget mere!

Det vil sige at:

  • Du og din virksomhed får en lettere hverdag
  • Du får et større overblik over virksomhedens økonomi
  • Du får frigivet tid til din kerneforretning
  • Du følger med den digitale udvikling

Læs mere om Nomia på deres hjemmeside og
kontakt os for at høre mere om, hvilke fordele vores samarbejde giver dig.

Book et møde

Sådan starter vores nye samarbejde

  1. Du sender en email til info@danskrevision.dk, ringer til 59434800 eller udfylder kontaktformularen til højre
  2. Vi kontakter dig hurtigst muligt, gerne inden for 24 timer, for en mødeaftale
  3. Vi sætter kaffen over til en times gratis gennemgang af din virksomheds forhold – og en snak om perspektiverne i et samarbejde
  4. Vi udfærdiger et tilbud ud fra de oplysninger, vi har noteret
  5. Du modtager tilbudet og svarer
  6. Først hér starter vores samarbejde for alvor. Vi glæder os!